מדוע חשוב לבחור בבית אבות גריאטרי איכותי?

אם הגעתם לשלב בו אתם מחפשים בית אבות גריאטרי ליקיריכם, כנראה שלטפל בעצמם הם לא מסוגלים. אז בשבילם אתם רוצים את התנאים הטובים ביותר ואת בית האבות הגריאטרי האיכותי ביותר. 

ייתכן ותשאלו את עצמכם – אולי אפשר להסתפק במקום זול, או לבחור מקום על פי מידת הקרבה הגאוגרפית אלינו, בלי להתחשב בפרמטרים אחרים? 

אז בואו נעשה סדר ונבין בדיוק למה חשוב לבחור מחלקה גריאטרית איכותית.

אישורים

לפני שאנחנו בוחנים את איכות המקום, קודם כל נבדוק את הבסיס שאין להתפשר עליו, וזו הבטיחות. אין ספק, המקום חייב להיות בפיקוח ולהחזיק רישיון תקף ממשרדי הבריאות והרווחה. 

אז אל תתביישו לבקש ולראות את האישורים האלה, שיעידו שהמקום מפוקח על ידי המדינה וראוי לאמונכם. עדות לכך שהמקום פועל בצורה תקינה היא רישיון לטווח ארוך.

הצוות המטפל 

בבית האבות גריאטרי איכותי הצוות מורכב מאנשים בעלי ניסיון עשיר בטיפול בקשישים במחלקות גריאטריות, והם מומחים במתן טיפול נפשי, גופני והוליסטי כאחד. ודאו כי בעלי המקצוע הבאים זמינים במוסד:

  • רופא גריאטרי – רופא שסיים את לימודיו בהתמחות במקצוע הגריאטריה, ולו ידע נרחב בכל המחלות המאפיינות את גיל הזקנה. תפקידו לבצע אבחונים למטופלים, ולסווג מחלות שונות.
  • אחיות גריאטריות – כפופות לרופא הגריאטרי ותחום אחריותן הוא דאגה למטופלים באופן יומיומי, החל ממתן תרופות, קריאת תוצאות מוניטורים ורישומן, ביקורים תכופים, טיפול במצבי חירום ועוד.
  • עובדים סוציאליים – אחראים על ההיבטים הנפשיים של המטופלים, ועל הקשר עם בני משפחותיהם.
  • מטפלים שונים – אחים סיעודיים, תזונאים, פיזיותרפיסטים, מטפלים בדיקור סיני ועוד.

צוות אחראי ומסור דואג לרווחת המטופלים בטיפול סיעודי נאות בשגרה ובמצבים הרפואיים השונים. הצוות המצוין הוא עמוד התווך של כל מוסד מעולה והוא קריטי במיוחד בבית אבות גריאטרי איכותי.

תנאים טובים

כאשר אנחנו בוחנים בית אבות גריאטרי על פי המחיר המבוקש, אנחנו עלולים להתפשר על פחות מהטוב ביותר בשבילם. למה חשוב לבחור מקום איכותי? כיוון שבמקום איכותי נהנים משלל פעילויות באופן יומיומי – חוגי מוסיקה וציור, סדנאות בישול, פעילויות יצירה ואמנות ועוד. 

כל אלו נעשים על ידי בעלי מקצוע שיש להם ניסיון רב יותר. מקום איכותי אינו מתפשר על נותני השירות שלו. יותר פעילויות יגדילו את הסיכוי לשיפור במצב הבריאותי והמורל של יקיריכם.

דיור ברמה גבוהה

לעומת הדיור הסיעודי הציבורי שהרמה שלו יורדת עם השנים, התחרות בענף בתי האבות הגריאטריים הפרטיים בעלייה, מה שגורם לתנאים להשתפר כל הזמן. אפשר להשוות בית אבות גריאטרי איכותי של ימינו לבית מלון חמישה כוכבים – חדרים מרווחים בתנאים מצוינים, נוף לים או לשטח פתוח, טלוויזיה עם ממיר, שירותי ניקיון וכביסה ועוד. זו בעצם דירה פרטית עם שירות חדרים ברמה הגבוהה ביותר.

המיקום

למרות שהמיקום לא מעיד על האיכות של המוסד עצמו, מיקום טוב הוא קלף מנצח כשמדובר על בית אבות גריאטרי איכותי. בין אם מדובר על מיקום שקרוב אליכם, אך לא בהכרח. כשמדובר במרחב טוב, נרצה שתהיה שכונה נעימה, עם הרבה טבע וירוק מסביב. אזור איכותי מקנה למטופלים במוסד הרבה רוגע ושלווה, ואף מאריך חיים בפועל. 

בנוסף, מיקום שקט, יפה ונעים משמעותו שגם לכם תהיה מוטיבציה גדולה יותר לבוא ולבקר את יקיריכם, בצירוף הנכדים והנינים במידה ויש.

לסיכום

יקיריכם מגיעים אל היעד האחרון שלהם בעולם, זה הזמן שלכם להראות להם שאתם מעריכים את כל מה שהם עשו למענכם. אצלנו בבית אור הם יקבלו את התנאים הטובים ביותר, ואתם תישנו בשקט בידיעה שהם בידיים טובות.

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן