בית אבות סיעודי גדרה

הגיל עושה את שלו ונראה שהגיע הזמן להעביר את יקיריכם לבית אבות סיעודי. ברור שמדובר בהחלטה לא פשוטה עבורכם. תרצו בוודאי שהאנשים היקרים לכם יקבלו את השירות הטוב ביותר ויזכו לחיים נעימים ונוחים ככל האפשר. חדרים נקיים ונגישים, צוות אדיב וזמינות שירותי רפואה הם רק חלק מהדברים שתרצו לבדוק שאכן קיימים במשכן החדש אשר בו יגורו. אם אתם מחפשים בית אבות סיעודי גדרה, אנו ממליצים שתבדקו את בית אור. בית אור מציע לדייריו את כל השירותים האיכותיים ביותר ומאפשר להם ליהנות מאיכות חיים בלתי מתפשרת.

בית אבות סיעודי גדרה – איך לבחור נכון

בתי אבות סיעודיים הם מקומות בהם גרים אנשים הזקוקים לסיוע בפעולות היום-יום. חשוב לזכור שלרוב מדובר באנשים שפחות מסוגלים לדאוג לעצמם ולכן דרושה להם עזרה צמודה ממטפלים מנוסים. בתי אבות סיעודיים איכותיים מספקים את השירותים הללו, והם גם דואגים שלדיירים יהיו דברים נוספים שהם צריכים כדי להישאר בריאים כגון:

  • שירותי רפואה – מעבר לשירותים סיעודיים, חשוב לבדוק שבמוסד בו אתם מפקידים את יקיריכם קיימים גם שירותי רפואה זמינים. זאת מכיוון אנשים במצב סיעודי, נזקקים יותר מאחרים לשירותי רפואה איכותיים.
  • פיזיותרפיה – בריאות הגוף כוללת גם טיפול נקודתי והפעלה בריאה של האיברים השונים, אשר מתפקדים פחות טוב מאשר בעבר. פיזיותרפיה מספקת את האפשרות לשקם את אותם איברים פגומים.
  • טיפול אישי – חשוב לוודא שכל מטופל במוסד אכן מקבל טיפול אישי ומסור. כאשר מקדישים זמן לטיפול אישי, ניתן לעקוב באמת אחר מצבו הרפואי של המטופל ולהעניק לו את השירות הטוב ביותר.
  • עבודה סוציאלית – חשוב לבדוק שאכן קיימים שירותי עבודה סוציאלית במוסד הסיעודי. קשישים עשויים להתמודד עם מצבים בריאותיים ונפשיים לא קלים ומשום כך חשוב לוודא שיש גורם מוסמך צמוד עמו הם יכולים להיות בקשר.
  • תפריט מגוון ומזין – אוכל טוב מאפשר בריאות טובה ואריכות ימים. לכן מומלץ מאוד לוודא שהתזונה בבית האבות עשירה ומגוונת.
בית אבות סיעודי גדרה

מה עוד חשוב לוודא שקיים במוסד הסיעודי

מעבר לשירותי בריאות טובים, בית אבות סיעודי גדרה חייב לכלול עוד מספר דברים נוספים:

פעילויות חברתיות בריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף. משום כך חשוב לבחור במוסד בעל פעילות חברתית ענפה ועשירה על מנת לוודא שהדיירים לא יסבלו מבדידות.
חדרים נקיים ונגישים חשוב לוודא את ניקיון החדרים וכן את רמת הנגישות אליהם. החדר של המטופל בבית הסיעודי הוא למעשה הבית שבתוך הבית. לכן חשוב לוודא שקל ונוח לגשת לחדרים ושמקפידים על ניקיונם.
אבטחה ושמירהחשוב לוודא גם את נושא הביטחון בבית האבות הסיעודי. זאת על מנת לוודא שלא יקרו מצבים שבהם אדם זר יכנס לבית האבות וינסה לגנוב, או חלילה לפגוע ביקרים לכם.
תקנים ואישוריםמוסד סיעודי הפועל כחוק, הוא מוסד שיש לו את כל האישורים והתקנים הנדרשים ממשרד הבריאות. חשוב לוודא שאכן קיימים אישורים אלו במוסד הנבחר.

מדוע לבחור בבית אור

בית אור הוא מוסד סיעודי ותיק המציע לדייריו, טיפול אישי ויחס חם, שירותי רפואה צמודים, ארוחות חמות וטריות, שירותי ניקיון וכביסה, פיזיותרפיה, שירותי עבודה סוציאלית ופעילויות חברתיות עשירות ומגוונות. בית אור מחזיק בכל האישורים והתקנים הנדרשים כדי לפעול כבית אבות סיעודי איכותי. בנוסף, בית אור גם מספק לדייריו טיפול תומך משלים המאפשר גם לקשישים אשר זקוקים לתמיכה רפואית רבה יותר ליהנות מחיים עשירים ונוחים. אז אם חיפשתם בית אבות סיעודי גדרה, בית אור הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן