בית אבות סיעודי במרכז

בחירה של בית אבות היא אחת הבחירות החשובות ביותר עבור אנשים בגיל מבוגר. ברגע שמבינים שהבית הישן כבר לא מתאים למגורים בגיל הזה, בית אבות הוא תחליף נהדר, אולם יש כמה דברים שעליהם חובה לשים דגש כאשר בוחרים בית אבות. אנחנו כאן כדי להביא לכם את המידע שיעזור לכם לבחור בית אבות בלי לעשות טעויות.

בית אבות סיעודי במרכז

כיצד לבחור בית אבות סיעודי במרכז

כאשר בוחרים בית אבות, הדבר הראשון שצריך להיות לנגד העיניים שלנו הוא טובת הדייר. לא משנה האם מדבור בהורים שלכם, חברים מבוגרים או קרובי משפחה שביקשו סיוע, בית אבות נועד לאפשר להם להעביר את השנים הקרובות בצורה הנוחה ביותר. לפניכם מספר נקודות שעליהם חובה לתת את הדעת כאשר בוחרים בית אבות

נגישות

נגישות לבית האבות חשובה משתי סיבות. קודם כל עבור הדיירים כך שיוכלו לצאת לקניות ולבילויים שאליהם התרגלו בצורה כמה שיותר נוחה. שנית, עבור המבקרים השונים שבאים לבקר אותם, חשוב שתהיה רמת נגישות נאותה שמאפשרת הגעה נוחה לבקר את הדיירים בבית אבות.

שירותים רפואיים/מחלקה סיעודית

בגיל שבו עוברים לבית אבות שירותים רפואיים הם הכרח בלתי נמנע. מלבד החשיבות שיש בכך שבבית האבות יינתנו שירותים רפואיים ברמה גבוהה, כדי לוודא שבבית האבות ישנה אפשרות לשהייה גם במחלקה סיעודית, כדי שבעת הצורך לא תצטרכו למצוא בית אבות אחר. גם אם הדייר עצמאי לגמרי, כדי לחפש מקום עם מחלקה סיעודית.

אפשרות לעצמאות עד כמה שניתן

לא מעט אנשים עוברים בית אבות בשלב שבו הם עדיין עצמאיים לחלוטין. במקרה כזה מומלץ לבחור בית אבות שמאפשר לשמור על עצמאות עד כמה שניתן, ומעניק דירה עם מטבח ואפשרות לארח. היכולת לשמור על עצמאות חשובה מאוד עבור אנשים מבוגרים, ולא כדאי שהמעבר לבית אבות יגרום להם להיות תלויים לחלוטין באנשים אחרים. 

חברה מתאימה

בגיל מבוגר אחד הדברים החשובים ביותר כדי לשמור על מצב בריאותי תקין הוא קיומה של חברה תקינה. לאור העובדה ששירותים רבים ניתנים בתוך בית האבות, הדיירים עלולים למצוא את עצמם בלי ממשק עם העולם שבחוץ. לאור זאת חשוב לוודא שהחברה שנמצאת בבית האבות מתאימה להם כדי שהם יוכלו להנות מחיי חברה עשירים עד כמה שניתן. 

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן