בית אבות סיעודי ברמת גן – רמת אור

קצת על הסניף

במרכז העיר רמת גן, מרחק קצר מפארק הירקון היפה שוכן לו בית האבות הסיעודי "רמת אור", מרשת בית אור היוקרתית.

דיירי המוסד הינם דיירים סיעודיים ודיירים תשושי נפש, אשר מקבלים יחס אישי וטיפול מקצועי צמוד. בית האבות הסיעודי "רמת אור", הינו מתקן סיעודי מפואר ברמת מלון חמישה כוכבים.

במקום שילוב של מחלקות סיעודיות קטנות, אינטימיות במפרט בוטיק ומחלקת תשושי נפש מפוארת המאפשרת לכל דייר לאפיין את חדרו ואת סביבת המחיה בו הוא שוהה תוך התאמה לצרכיו הרפואיים.

לצד תנאי הדיור היוקרתיים, המוסד מספק שירותי סיעוד מתקדמים הכוללים צוות גריאטרי מקצועי ומנוסה, אשר נבחר בקפידה. הצוות הטיפול במקום כולל צוות רפואי עם השגחה של 24 שעות ביממה. המקום מפוקח ומאושר על ידי משרד הבריאות, וישנם מצלמות אבטחה ופיקוח 24 שעות ביממה לביטחון הדיירים.

אנו מבטיחים לספק ליקיריכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר שניתן, יחס חם ואישי אשר יקנה להם תחושה אמתית של בית.

בית אבות סיעודי ברמת גן

מה מקבלים?

סוג מימון פרטי\קוד משרד הבריאות- משרד הבריאות מספק סיוע במימון אשפוז במוסדות סיעודיים בהתאם למצבם הכלכלי של המטופלים ומשפחותיהם. "קוד משרד הבריאות" הוא למעשה מסמך מטעם משרד הבריאות המאפשר סיוע חלקי או מלא במימון בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לתשושי נפש. הזכאות לקוד משרד הבריאות נקבעת בהתאם לקריטריונים שקבע משרד הבריאות תוך התחשבות במצבו הרפואי של הקשיש כמו גם המצב הכלכלי שלו ושל משפחתו.

חדרים- בית האבות הסיעודי "רמת אור" מספק חדרים פרטיים\זוגיים עם מרפסת הצופה לנוף ים. היחידה מרווחת, מותאמת למצבו של כל דייר ומאובזרת בריהוט חדיש, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר ועוד. 

מקלחות בכל יום

שירותי אחיות 7\24

רופא כונן בכל יום 7\24

שירותים רפואיים ופרה רפואיים לדייר– לרשות דיירי במקום עומדים בכוננות 24\7 צוות גריאטרי בכיר ומימון בעל ניסיון עשיר. לרשות הדיירים עומדים מרפא בעיסוק, עובדת סוציאלית, דיאטנית, מדריכות תעסוקה, קלינאי תקשורת, וצוות פיזיותרפיה מיומן.

שירותי ניקיון ואחזקה- כובסת, צוות ניקיון וצוות אחזקה 7\24.

תזונה– לדיירים מסופקות 5 ארוחות ביום.

טיפול אישי ויחס חם
ביטחון אישי ושקט נפשי
אחות צמודה
ארוחות חמות וטריות
שירותי ניקיון וכביסה
מנהלים בעלי הסמכה
עבודה סוציאלית
טיפולי פיזיותרפיה
גלרית תמונות
כתבות שעשויות לעניין אותך

בית אבות סיעודי במרכז

בחירה של בית אבות היא אחת הבחירות החשובות ביותר עבור אנשים בגיל מבוגר. ברגע שמבינים שהבית הישן כבר לא מתאים למגורים בגיל הזה, בית אבות

קרא עוד »
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן