בית אבות סיעודי בת ים

הגיעה העת והגעתם למסקנה שהכי נכון עבור יקירכם לעבור לבית אבות סיעודי. מדובר בצעד שלא פשוט לכולם, מצריך ויתור על העצמאות שלהם ולרוב התנתקות מהחיים הקודמים. איך הופכים את הצעד הזה לנעים ואפשרי וגם כיצד בוחרים את המקום הנכון ביותר עבור יקירכם?

בית אור – בית אבות סיעודי בבת ים

במידה ואתם ויקירכם גרים באזור בת ים, ההמלצה שלנו לבית אבות סיעודי בת ים היא בית אבות בית אור.

למה בית אור?

התחושה והיחס של הצוות – בבית אור היחס כלפי הדיירים הוא אישי ומשפחתי, במחלקה הסיעודית הקטנה כל דייר מהגיל השלישי מקבל יחס מיוחד ופרטי.

השגחה רפואית – במחלקה נוכחים באופן רציף, עשרים וארבע שעות ביממה, צוות תומך וצוות רפואי של אחים ואחיות שילוו על יקירכם בכל שלב ביום.

הטיפול המקצועי – בבית אבות סיעודי בת ים בית אור תוכלו להיות בטוחים שרמת הטיפול המקצועית שיקירכם מקבלים היא ברמה של חמישה כוכבים מהגבוהות בארץ וגם מהגבוהות בעולם.

פעילויות תרבות ופנאי – בפני הדיירים קיימים מגוון רחב של חוגים ופעילויות מסוגים רבים ומגוונים. שיעורים בנושאי חברה, תרבות, חוגי כושר למיניהם, פנאי ותעסוקות מעניינות רבות במהלך חיי היום יום של הדיירים בבית אור.

לא מסתפקים במעט – שירותים נוספים – בבית אבות סיעודי בת ים בית אור תמיד יש עוד אפשרויות. הדיירים נהנים משירות צמוד של פיזיותרפיסטים שבודקים את מצבם, מרפאים בעיסוק במגוון תחומים, דיאטנית, עובדת סוציאלית, קלינאי תקשורת אשר תמיד יעמדו לרשות יקירכם ויוודאו את תקינות בריאותם הנפשית והפיזית.

שמירה ואבטחה – בית אור, בית אבות סיעודי בת ים מאובטח באופן מקיף במשך עשרים וארבע שעות ביממה באמצעות מערכות מצלמות במעגל סגור מתקדמות.

הציוד המתקדם ברמה הגבוהה ביותר – מיטות מהחברה האיכותית קומפוטק חשמליות ומתקדמות, בעלות מזרון ויסקואלסטי מפנק העוזר במניעה של פצעי לחץ.

עשו את הבחירה הנכונה ביותר עבור יקירכם

הגיעו עוד היום לפגישת הכרות לא מחייבת בבית אבות סיעודי בבת ים – בית אור, ותראו את יקירכם מתאהבים במקום ובצוות, ולא רוצים לעזוב.

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן