כיצד לבחור דיור מוגן סיעודי להורים?

הבחירה באופציה של דיור מוגן סיעודי עבור ההורים היא לא קלה. בוודאי שקלתם ובחנתם את כל האפשרויות האחרות לפני שהחלטתם שבאמת הגיע הזמן לפתרון כזה. יש אנשים שמעדיפים לטפל ביקיריהם דווקא בבית הפרטי שלהם ומקדישים לכך זמן רב ואנרגיה רבה. אחרים מעדיפים להפקיד את הוריהם בידי מטפל סיעודי. אולם, לבחירה להשאיר את ההורים בתוך המרחב המוכר והידוע עלולות להיות השלכות קשות על מצבם הנפשי והפיזי כאחד. קשישים רבים המרותקים למיטתם סובלים מבדידות רבה ולא מקיימים אינטראקציה מספקת עם העולם החיצון. בנוסף, שירותי הרפואה בבית תמיד יהיו פחות זמינים וטובים משירותי הרפואה הקיימים בבית אבות. במאמר זה נסקור את הפרמטרים החשובים בעת בחירת בית אבות סיעודי לקשישים ונעמוד על יתרונותיה של בחירה זו לעומת אלטרנטיבות אחרות.

מה כדאי לבדוק כשבוחרים דיור מוגן סיעודי לקשישים

בעת בחירת דיור מוגן סיעודי עבור האנשים היקרים לכם ביותר, מומלץ לוודא את זמינותם של מספר דברים חשובים:

  1. זמינותם של שירותי רפואה – כאשר מדובר בקשישים סיעודיים, זמינותם של שירותי רפואה מהירים ואיכותיים יכולה לעשות את ההבדל בין חיים למוות. משום כך, כדאי מאוד לוודא שבמוסד הנבחר קיימים שירותי רפואה צמודים עבור יקירכם.
  2. זמינותם של שירותי פיזיותרפיה – בכל גיל, ובפרט בגיל השלישי, חשוב מאוד להזיז את הגוף ולהקפיד לטפל בו. זמינותם של שירותי פיזיותרפיה איכותיים יאפשרו ליקרים לכם לשמור על הגוף שלהם עד כמה שניתן בגילם המתקדם.
  3. שירותי עבודה סוציאלית – בריאותם הנפשית של המטופלים, חשובה לא פחות מבריאותם הפיזית. קשישים רבים מתמודדים עם מצבים נפשיים לא פשוטים עקב בריאותם הרופפת ועקב ההתמודדות עם המגבלות הפיזיות שהולכות ומחמירות עם הגיל. משום כך, דיור מוגן סיעודי איכותי, חייב לכלול גם שירותי עבודה סוציאלית איכותיים.
  4. ארוחות מזינות וטעימות – אוכל טוב הוא מתכון לחיים ארוכים ובריאים. משום כך כדאי לבדוק שבמוסד שבחרתם קיימות ארוחות מזינות ולא פחות חשוב, טעימות ומגוונות.
  5. פעילויות חברתיות עשירות – אחת הבעיות הקשות שקשישים רבים מתמודדים איתה היא בעיית הבדידות. קשישים רבים המרותקים למיטותיהם סובלים ממחסור באינטראקציה אנושית ומתקשים לשמר ולטפח קשרים חברתיים. משום כך, חשוב לוודא שבמוסד הסיעודי קיימת פעילות חברתית עשירה ומגוונת.

בית אור – הבחירה הנכונה עבורכם

אם אתם מחפשים דיור מוגן סיעודי שיוכל לספק מענה לכל הצרכים של יקירכם ואף הרבה מעבר לכך, אנו ממליצים שתבדקו אותנו, את בית אור. בית אור הוא מוסד סיעודי מוכר וותיק הפועל במספר מקומות ברחבי הארץ – גדרה, בת ים, רמת גן, כפר סבא וביתן אהרון. בית אור מספק לדייריו שירותי רפואה איכותיים, פיזיותרפיה, שירותי עבודה סוציאלית, ארוחות מגוונות וטעימות וכן פעילות חברתית מגוונת ועשירה במיוחד. 

דיור תומך – להעניק ליקירכם את המיטב

עם חלוף השנים חלה עליה משמעותית באורך החיים וכן באיכות החיים של הקשישים במדינת ישראל. הבשורות המשמחות הללו הן בין היתר תוצר של דיור תומך משלים. דיור מסוג זה מעניק לקשישים אשר זקוקים לתמיכה רפואית בתחומים ספציפיים, את המענה הטוב ביותר. מדובר במחלקה נוספת ונפרדת בתוך בתי דיור מוגן סיעודי, אשר מאפשרת לדיירים בנוסף למקום לינה, ליהנות גם משירותי ניסיון משופרים, פעילויות קהילתיות וגם שירותי תמיכה מוגברים. בית אור הוא מוסד המספק לדייריו דיור תומך משלים ומקיף במיוחד. אנו מעניקים לדיירים הנעזרים בדיור תומך משלים מעטפת מקיפה של שירותים ופעילויות מיוחדות. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן