בית אור בת ים

קצת על הסניף

המחלקה הסיעודית של רשת "בית אור" בבת ים, ממוקמת אל מול חופיה של בת ים ובסמוך לאחת מהטיילות היפות בישראל.

תנאי הדיור במחלקה הינם ברמה הגבוהה ביותר בקיימת כיום בישראל ואף בסטנדרט העולמי. החדרים חדישים, מרווחים וממוזגים, וניתן ליהנות מנוף ירוק ופסטורלי או נוף המשקיף לים. במחלקות הסיעודיות ישנה חצר דשא גדולה עם פינות ישיבה מוצלות בהן נוהגים דיירי המוסד לשבת עם משפחותיהם בניחותא וליהנות מהאוויר הנקי של הים.

דיירי המוסד נהנים מריהוט חדשי ומציוד רפואי מתקדם בחדרים ובחדרי הטיפול. ישנם שירותים ומקלחת מותאמים בכל חדר, לחצני מצוקה ומרפסות מוצלות עם הנוף היפהפה של המקום.

המחלקה הסיעודית מאפשרת קבלת דיירים בפורמט החלמה, כשאר הם מקבלים חדר פרטי או זוגי, צוות רפואי וסיעודי הזמין לרשותם 7\24, ופעילויות תעסוקה שונות ומגוונות בכל יום. לרשות הדיירים עומדים גם דיאטניות המתאימות את התפריט המתאים למצבו הרפואי של הדייר, שירות סוציאלי לליווי הקשיש ובני משפחתו, צוות פיזיותרפיה מיומן ופעילויות לכל בני המשפחה.

במחלקות חדרים פרטיים וזוגיים עם אפשרות התאמה אישית של כל חדר בהתאם לצרכים וליכולות של כל דייר.

מה מקבלים?

סוג מימון פרטי\קוד משרד הבריאות- ניתן לקבל סיוע ממשרד הבריאות במימון אשפוז במוסדות סיעודיים בהתאם למצבם הכלכלי של המטופלים ומשפחותיהם. "קוד משרד הבריאות", הוא למעשה מסמך המוענק ממשרד הבריאות המאפשר סיוע חלקי או מלא עבור בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לתשושי נפש. זכאות למימון נעשית בהתאם לקריטריונים של משרד הבריאות המסמכים על מצבו הרפואי של הקשיש כמו גם המצב הסוציו-אקונומי שלו ומשל משפחתו.

חדרים- חדר זוגי\פרטי מרוהט, חדיש, מרווח ומותאם לכל דייר.

מקלחות בכל יום

שירותי אחיות 7\24

רופא כונן בכל יום 7\24

שירותים רפואיים ופרה רפואיים לדייר- לרשות הדיירים עומדים אנשי רפואה וטיפול מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחומם. בין המטפלים במחלקות יש מרפא בעיסוק, צוות פיזיותרפיה העוזר למטופלים למנוע החמרה, לשמר יכולות קיימות ולהתאים אביזרים אורתופדים במידת הצורך,  עובדת סוציאלית, קלינאי תקשורת ומדריכות תעסוקה.

שירותי ניקיון ואחזקה- כובסת, צוות ניקיון וצוות אחזקה 7\24.

תזונה- לדיירים מסופקות 5 ארוחות ביום.

טיפול אישי ויחס חם
ביטחון אישי ושקט נפשי
אחות צמודה
ארוחות חמות וטריות
שירותי ניקיון וכביסה
מנהלים בעלי הסמכה
עבודה סוציאלית
טיפולי פיזיותרפיה
גלרית תמונות
כתבות שעשויות לעניין אותך

דיור תומך משלים

בשנים האחרונות, לשמחתנו, התבררה עלייה גדולה באורך החיים ובאיכות החיים של קשישי ארצנו.הרבה מכך מתאפשר הודות לאפשרות הניתנת לקשישים לפנות לגופים המציעים דיור תומך משלים.דיור

קרא עוד »

טיפול סיעודי

טיפול סיעודי יכול להתבצע או במסגרת של אשפוז במחלקה הסיעודית או במסגרת של ביקור בית. כל מקרה נמדד ונבחן לגופו של עניין. בבואכם לבחור גורם

קרא עוד »
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן