בית אבות סיעודי כפר סבא

מחפשים עבור יקירכם בית אבות סיעודי באזור כפר סבא? הגיעה העת שבה ברור לכולם שהגיע הזמן לעבור לבית אבות סיעודי. אין הדברים פשוט עבורכם ועבור היקרים לכם, אשר יתנתקו מכל המוכר להם ויתחילו בחיים חדשים. וכמובן שאתם מעוניינים שיגיעו למקום שיעשה להם הכי טוב.
אם אתם מחפשים באזור כפר סבא, בית אור, בית אבות סיעודי כפר סבא, הוא הבחירה הנכונה ביותר.

בית אבות סיעודי כפר סבא

רשת המחלקות הסיעודיות בית אור

המחלקות הסיעודיות של בית אור פועלות תחת השגחה של משרד הבריאות ומספקות לדייריהן את רמת הדיור והטיפול הגבוהות ביותר בסטנדרט עולמי. 

המחלקה הסיעודית בית אור בכפר סבא

בית אבות סיעודי כפר סבא – בית אבות בית אור, שוכן במתחם בית דיור מוגן יוקרתי הנקרא "בית בכפר" בעיר כפר סבא. הבית מוקף גן גדול יפיפייה ופורח כל ימות השנה, באזור הירוק והפסטורלי ביותר בעיר. בנוסף הבית ממוקם במרחק דקות בודדות מבית החולים מאיר בכפר סבא, על כל צרה שלא תבוא. הבית מאובטח ומתוחזק היטב על ידי צוות אבטחה וניקיון יסודיים כל ימות השנה.

פעילויות ושירותים

שירות רפואי – בבית אבות סיעודי כפר סבא – בית אור, שמים במקום הראשון את רווחתם ובריאותם של הדיירים. הם מקבלים את השירותים הרפואיים האיכותיים והמקצועיים ביותר, מלווים לווי צמוד על ידי צוות נגיש ומקצועי עשרים וארבע שעות ביממה. הדיירים זוכים גם כן לשירותי רווחה, ייעוץ תזונה, תפריט מגוון, מזין ומותאם להם ולמצבם הבריאותי. 

פעילויות פנאי – בית אבות סיעודי כפר סבא, בית אור, מציע מגוון רחב של פעילויות שונות, חברה ופנאי המותאמות ליכולות הדיירים. לוח הזמנים השבועי שלהם עמוס בהרצאות, משחקי חברה, קופסא וקלפים, שיחות אקטואליה, פעילויות ריפוי בעיסוק שונות, התעמלות, הופעות ואירועים מיוחדים רבים. 

חוות דעות

הדיירים וקרוביהם מספרים על החוויה הנהדרת שלהם מבית אור, על הצוות האדיב והחדרים הנקיים והנגישים, שירותי הרפואה והפעילויות המושקעות וכמובן תקינות המתקנים במקום ותחזוקתם העקבית.

אין ספק שבית אבות סיעודי כפר סבא – בית אור הוא המקום המושלם עבור יקירכם מהגיל השלישי.  

/ 5.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן