בית אור כפר סבא דיור משלים

קצת על הסניף

בסמוך לפארק כפר סבא המוריק והיפה ובצמוד לשכונת מגורים נעימה ממוקמת לה המחלקה הסיעודית "בית אור הדרים כפר סבא".  המחלקה מטפלת במסירות, במקצועיות ובכבוד בדיירה מעל ל-20 שנה. על הטיפול בדיירי המוסד מופקד צוות ותיק ומנוסה אשר מעניק יחס חם, אכפתי ומקצועי ביותר תחת פיקוח משרד הבריאות. 

המוסד עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספק רמת איכות חיים גבוהה לרווחת הדיירים. במחלקה חצר גדולה ורחבת ידיים, חדרים ליחיד וחדרים זוגיים עם מיזוג אוויר, אבזור עשיר וריהוט חדיש, צוות רפואי וסיעודי זמין 24\7 לרווחת הדיירים ובני משפחותיהם ומגוון פעילויות תרבות ופנאי. 

בכל יום מקבלים הדיירים שלל הפעלות וטיפולים המותאמים למצבו הקוגניטיבי והרפואי של כל דייר ודייר. בין יתר ההפעלות במחלקה ישנם חוגי העשרה, אירועים חברתיים, פעילויות גופניות ופעילויות חברתיות מגוונות.

מה מקבלים?

אפשרויות מימון- פרטי/ קוד משרד הבריאות

חדרים- חדר זוגי\פרטי מרוהט, חדיש, מרווח ומותאם לכל דייר. 

מקלחות בכל יום

שירותי אחיות 7\24

רופא כונן בכל יום 7\24

שירותים רפואיים ופרה רפואיים לדייר– לרשות דיירי "בית אור הדרים כפר סבא", עומדים צוות רפואי וטיפולי מסור ומקצועי לעזרה בכל עת. בין המטפלים במוסד ישנם צוות פיזיותרפיה מומחה המסייע לשמירה על היכולות הקיימות של הדייר, מניעת החמרה במצבו הרפואי וכן התאמת עזרים אורתופדים בעת הצורך. בנוסף, לרשות הדיירים עומדים מרפא בעיסוק, קלינאי תקשורת, עובדת סוציאלית, דיאטנית הדואגת להתאים את תפריט הדייר למצבו הרפואי ומדריכות תעסוקה. 

שירותי ניקיון ואחזקה- כובסת, צוות ניקיון וצוות אחזקה 7\24.

תזונה- לדיירים מסופקות 5 ארוחות ביום.

טיפול אישי ויחס חם
ביטחון אישי ושקט נפשי
אחות צמודה
ארוחות חמות וטריות
שירותי ניקיון וכביסה
מנהלים בעלי הסמכה
עבודה סוציאלית
טיפולי פיזיותרפיה
גלרית תמונות
כתבות שעשויות לעניין אותך

דיור תומך משלים

בשנים האחרונות, לשמחתנו, התבררה עלייה גדולה באורך החיים ובאיכות החיים של קשישי ארצנו.הרבה מכך מתאפשר הודות לאפשרות הניתנת לקשישים לפנות לגופים המציעים דיור תומך משלים.דיור

קרא עוד »

טיפול סיעודי

טיפול סיעודי יכול להתבצע או במסגרת של אשפוז במחלקה הסיעודית או במסגרת של ביקור בית. כל מקרה נמדד ונבחן לגופו של עניין. בבואכם לבחור גורם

קרא עוד »
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן