בית אור כפר סבא

קצת על הסניף

אל מול שדותיה הירוקים של כפר סבא הצעירה ובצמוד לפארק כפר סבא היפה, ממוקמת לה המחלקה הסעודית "בית אור- כפר סבא". המחלקה מטפלת במקצועיות, במסירות ובכבוד בדיירה מעל ל-20 שנה, ופועלת ברישיון ותחת פיקוחו של משרד הבריאות.

המחלקה גאה לספק את תנאי הדיור בסטנדרטים הגבוהים ביותר הכוללים, חדרים ליחיד וחדרים זוגיים להם מרפסות המשקיפות לחצר דשא גדולה וירוקה, ריהוט וציוד רפואי החדישים ביותר, לחצני מצוקה פרוסים בכל חדר, מקלחת ושירותים מותאמים לכל דייר, טלפון וטלוויזיה (בהתאם לבקשת המשפחה), ועוד.

המחלקה הסיעודית "בית אור- כפר סבא" מספקת צוות רפואי וסיעודי לאורך כל שעות היממה (24\7) לרווחת הדיירים ובני משפחותיהם. המחלקה מספקת שירותים רפואיים, סיעודיים וטיפוליים לדיירים הגרים בה, וכן ישנן בכל מחלקה מספר סוגי חדרים המאפשרים התאמה אישית לכל דייר הן מבחינת מצבו הרפואי והן מבחינת מצבו הקוגניטיבי.

מה מקבלים?

סוג מימון פרטי\קוד משרד הבריאות- "קוש משרד הבריאות" הוא למעשה סיוע (חלקי\מלא) במימון משרד הבריאות לאשפוז סיעודי של קשיש עבור בית אבות סיעודי או בית אבות לתשושי נפש. הזכאות ל"קוד משרד הבריאות" נקבעת על פי הקריטריונים שקבע משרד הבריאות בהתאם למצב הרפואי של הקשיש והמצב הכלכלי והסוציו-אקונומי שלו ושל ממשפחתו.

חדרים- חדרים פרטיים\זוגיים, מרווחים, חדישים וממוזגים. החדר מותאם לכל דייר בהתאם לצרכיו.

מקלחות בכל יום

שירותי אחיות 7\24

רופא כונן בכל יום 7\24

שירותים רפואיים ופרה רפואיים לדייר- לרשות הדיירים במחלקה הסיעודית "בית אור- כפר סבא", עומדים צוות רפואי מקצועי ומסור לעזרה וטיפול בכל עת. כמו כן, בין המטפלים במחלקות ישנם פיזיותרפיסטים העוזרים למטופלים בשמירה על יכולות קיימות, מניעת החמרה במצבם והתאמת עזרים אורתופדים במידת הצורך. בנוסף, בכל מחלקה ישנה דיאטנית, מומחית תזונה, הדואגת להתאים את תפריט הדייר למצבו הרפואי, עובדת סוציאלית לליווי הדייר ובני משפחתו, מרפא ועיסוק, קלינאי תקשורת ומדריכות תעסוקה.  

שירותי ניקיון ואחזקה- כובסת, צוות ניקיון וצוות אחזקה 7\24.

תזונה- לדיירים מסופקות 5 ארוחות ביום.

טיפול אישי ויחס חם
ביטחון אישי ושקט נפשי
אחות צמודה
ארוחות חמות וטריות
שירותי ניקיון וכביסה
מנהלים בעלי הסמכה
עבודה סוציאלית
טיפולי פיזיותרפיה
גלרית תמונות
כתבות שעשויות לעניין אותך

דיור תומך משלים

בשנים האחרונות, לשמחתנו, התבררה עלייה גדולה באורך החיים ובאיכות החיים של קשישי ארצנו.הרבה מכך מתאפשר הודות לאפשרות הניתנת לקשישים לפנות לגופים המציעים דיור תומך משלים.דיור

קרא עוד »

טיפול סיעודי

טיפול סיעודי יכול להתבצע או במסגרת של אשפוז במחלקה הסיעודית או במסגרת של ביקור בית. כל מקרה נמדד ונבחן לגופו של עניין. בבואכם לבחור גורם

קרא עוד »
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
אנחנו כאן בשבילך 24/7
אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה? איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן